[gilug] Missatgeria amb Tox

Narcis Garcia informatica actiu net
2014-10-27 17:50:24 UTC

Un amic m'acaba de parlar de Tox, que ja l'havia sentit esmentar abans,
i he fet un cop d'ull a l'enciclopèdia i al web oficial.

http://en.wikipedia.org/wiki/Tox_(software)
https://tox.im/

Veig que l'usuari s'ha d'instal·lar dues parts de programari, igual com
vaig veure que treballava Apollon: l'aplicació-interfície i una mena de
servidor que suposo que deu fer de proxy. El què no m'ha quedat gens
clar és com actua el protocol, ni com es troben els diferents nodes
entre sí: si bé hi ha un servidor per registrar el compte d'usuari i que
els nodes es trobin, o bé va com la Freenet.

Algú té experiència en Tox?