[gilug] Re: dos petits problemes

Blai Dalmau Solé blai detourne org
2014-03-14 18:21:55 UTC

Bones Narcís i companys/es:

El telefon sembla que es connecta bé amb l'ordinador. El problema
sorgeix al intentar llegir els arxius amr o traslladar-los a l'ordinador.

És un nokia senzillet, de fa uns anys. El nom del model s'ha esborrat
pel desgast del pas del temps...

Si no se us acut res més, ja miraré de passar els arxius a un altre
ordinador i després en aquest. O bé, quan tingui més temps, buscaré més
informació per la xarxa...

Salutacions i gràcies,

Blai

El 09/03/14 20:11, Narcis Garcia ha escrit: