[gilug] Re: dos petits problemes

Narcis Garcia informatica actiu net
2014-03-09 19:11:33 UTC

Amb una instal·lació actualitzada, a aquestes alçades seria molt estrany
que un telèfon no pugui connectar amb GNU/Linux.

El més habitual que he vist és que no se li ha dit bé al telèfon
d'acceptar l'obertura des d'un ordinador per USB.
De quin model de telèfon parlem?

El 09/03/14 13:44, Eduard Vidal i Tulsà ha escrit: