[gilug] Re: teclat desfuncional

Narcis Garcia informatica actiu net
2014-06-07 09:15:29 UTC

Algunes preguntes:

- Des de quan tens aquest problema? Algun canvi de configuració?

- A les fonts d'entrada tens una o vàries disposicions de teclat?

- A les mateixes fonts d'entrada tens establert que s'utilitzi la
mateixa per totes les finestres («Use the same source for all windows»)?

- A les fonts d'entrada, has comprovat si el mapa de teclat es correspon
amb el comportament del teu teclat (icona d'abaix)

- A la barra superior de Gnome per les icones, veus algun «es» o «en»
que indiqui el mapa de teclat actual?

El 07/06/14 10:22, Blai Dalmau Solé ha escrit: