[gilug] Re: Paperera en memories USB

Xavier Barnada xbarnada gmail com
2014-02-12 14:22:20 UTC

Hola Narcis, el navegador de fitxers de Cinnamon(un fork de Gnome) porta
un navegador de fitxers anomenat Nemo que te una caracteristica permet
dir si vols suprimir o enviar a la paperera.Potser aquesta
caracteristica es pot afegir a nautilus per mitja d'algun plugin.

Salutacions

El 12/02/14 15:14, Narcis Garcia ha escrit: