[gilug] Re: Consulta sobre portàtil

Blackhold blackholdmailer gmail com
2014-02-10 21:40:24 UTC

Jo sens dubte tiro cap a thinkpad! màquines robustes i molt
compatibles amb gnu/linux! també una mica més cares que la resta, però
jo per exemple tinc un thinkpad x200s que té 4 anys i pico de vida i
teleta la canya que l'hi he fotut, amb una mitjana de 12 hores diàries
o més en funcionament!

Aquest any estic pensant en canviar-me'l per un x230 o no sé si ja ha
sortit el x240... a una amiga l'hi vaig instal·lar una debian i tot a
la primera! :) -per suposat has de tunejar el trackpad però és molt
senzill i està ben documentat-

- Blackhold
http://marsupi.org
~> cal lluitar contra el fort per deixar de ser febles, i contra
nosaltres mateixos quan siguem forts (Esquirols)

El dia 10 febrer de 2014 22.16, Dani Fossas <> ha escrit: