[gilug] Consulta sobre portàtil

Dani Fossas danifossas gmail com
2014-02-10 21:16:34 UTC

Hola llista,

Haig de comprar un portàtil. La meva filla gran se'n va a estudiar a
fora i necessitarà un dispositiu nou per a treballar. Els de casa són
una mica vells i fallen força i haurem de renovar material. Pel que sé,
actualment torna a complicar-se el tema d'instal·lar GNU/Linux en
portàtils i per això vaig estar cercant a internet per saber quins
serien més adients per a instal·lar-hi opensuse (vaig començar per aquí
i m'hi he acostumat).

Per la xarxa vaig anar a parar al web d'una empresa anomenada Mountain:
http://www.mountain.es/?utm_nooverride=1&gclid=CLm4jYqwv7wCFUT3wgodv1gAag

Sembla interessant però no en tinc més referències. Ignoro si és una
bona opció i m'agradaria que m'aconselléssiu. La veritat és que els dos
equips portàtils que tinc tenen GNU/Linux (opensuse i Linkat, si fa no
fa) i no m'han portat problemes, però em volia assegurar que no compri
un equip que em sembli correcte i després em falli per alguna banda.

Gràcies, els vostres consells seran ben rebuts.

Una salutació,

Dani

(P.S.: També hauré de canviar el sobretaula en poc temps -el vell té més
de 9 anys i ja fa figa-, i aquest Mountain semblen bona opció, però
potser aquí seria més senzill trobar alguna cosa, sobretotpotent i
silenciós).