[gilug] Re: actualitzar VCL

Jordi Pons Puertas jordi pons puertas gmail com
2014-12-17 13:39:58 UTC

Hola Blai,

Per saber la distribució de Linux que utilitzes hauràs d'executar en un
terminal o shell la següent comanda:

cat /etc/issue

uname -a

Un cop sapiguem la distribució ja podrem donar-te les instruccions exactes
per realitzar les actualitzacions si hi han de disponibles.
Normalment els entorns de finestres com gnome o kde ja tenen un eina
bastant intuïtiva per actualitzar el sistema, però si tens un entorn
minimalista com windows maker, openbox o enlightenment, per defecte no
s'instal·la.

Salut!

Jordi Pons