[gilug] Re: actualitzar VCL

Blai Dalmau Solé blai detourne org
2014-12-17 13:18:51 UTC

Moltes gràcies per les repostes, companys.

Estic mirant d'actualitzar el VCL arrel del fet que el navegador m'ha
començat a fer missatges d'advertiment com ara "El Firefox ha evitat que
el connector absolet "adobe flash" s'exeuctés en youtube.com" i en
clicar em diu que puc actualitzar els conectors... i llavors em porta a
la web del VCL i em diu si vull actualitzar el Firexox.
Tanmateix, he provat també de dir-li al navegador que "Permeti i
recordi" les aplicacions que havia bloquejat, i llavors ha deixat de fer
avisos, amb la qual cosa em pregunto si és realment és
necessari/desitjable que faci l'actualització...
Però també em pregunto peruqè en determinat moment ha començat a fer
aquests avisos...

Tal com suggeria en Xavier, he provat d'obrir l'enllaç (apt://vlc) amb
el Chromium i m'ha dit si volia obrir el Centre de Programari d'Ubuntu,
i he acceptat. Pero llavors apareix com que el VCL ja està instal·lat
(ho està) però no dona cap possibilitat d'una versió més actualitzada.
No sé si la distribució de linux que tinc esta basada en ATP, Xavier...

El meu coneixement de linux encara és força baix com podeu deduir;
disculpeu, si us plau, si faig alguna consulta extremadament bàsica.

Salutacions,

Blai

El 17/12/14 09:09, Narcis Garcia ha escrit: