[gilug] Re: Mapa en 3D

xevi xbarnada gmail com
2013-06-17 21:02:35 UTC

Suposo que al allunyar el zoom fa que hi hagi mes edificis i aixo fa que
el navegador tingui que dibuixar mes poligons,si no tens suport per
acceleracio 3D pot ser problematic.

Els arbres es van importar de la base de dades de l'ajuntament de Girona
fa uns anys juntament amb els edificis.
Referent a els ponts i viaductes es problematic ja que per construir
algun tipus d'objectes com ara ponts es que fa falta saber com es el
terreny i aixo dificilment s'arribara a tindre mai ja que per fer-ho
s'usen tecnologies com els vols Lidar.En principi quan es va disenyar
OpenStreetMap no va ser pensat per treballar en 3D,ja que els GPS
habituals no son molt precisos a l'hora de determinar l'altitud.

Per cert s'esta treballant per importar les dades que comentres del
cadastre a OpenStreetMap ja que son lliures i compatibles amb la
llicencia que s'usa