[gilug] Re: Mapa en 3D

Narcis Garcia informatica actiu net
2013-06-17 09:54:39 UTC

He allunyat el zoom i l'ordinador se m'ha començat a amorrar del procés
que deu fer el WebGL aquest! Probablement sobra que l'aigua tingui moviment.

Han comptat els arbres un a un?
La única falla que li veig a les dades és que no contemplen el viaducte,
i aleshores es veuen arbres sobre les vies de tren. S'assemblen molt a
les dades 3D del cadastre.
www.sedecatastro.gob.es (acceso libre -> cartografía)

Al 16/06/13 12:46, En/na xevi ha escrit: