[gilug] Re: Info sobre llibres digitals

Blackhold blackholdmailer gmail com
2013-07-21 20:51:29 UTC

El dia 21 de juliol de 2013 22.46, Joseluis <> ha escrit:
> Al 15/07/13 23:52, En/na Blackhold ha escrit:
>
> Com diu el company, amb el programa "calibre" no tens cap problema. Jo tinc
> un kindle (el d'Amazon) i estic molt content. I això que era bastant
> esceptic. Però des de que el tinc no el tornaria a canviar pel paper. Sempre
> i quan no vulguis llegir temes tècnics amb diagrames i columnes (archius
> pdf) a les hores la cosa canvia. Ecara es un tema que no està solucionat.

primer de tot disculpa, petita correcció, companyA :P

per altra banda, merci per recordar-me que l'altre dia em van
recomanar un llibre, us passo el vincle perquè crec que és d'interés
general! :)

http://archive.org/details/LaCatedralYElBazar

gaudiu-lo! :)

- Blackhold