[gilug] Re: Info sobre llibres digitals

Joseluis montgri montgri net
2013-07-21 20:46:53 UTC

Al 15/07/13 23:52, En/na Blackhold ha escrit:

Com diu el company, amb el programa "calibre" no tens cap problema. Jo
tinc un kindle (el d'Amazon) i estic molt content. I això que era
bastant esceptic. Però des de que el tinc no el tornaria a canviar pel
paper. Sempre i quan no vulguis llegir temes tècnics amb diagrames i
columnes (archius pdf) a les hores la cosa canvia. Ecara es un tema que
no està solucionat.

joseluis