[gilug] Re: editar videos

Dani Fossas lourdes dani gmail com
2013-07-17 14:10:26 UTC

El dt 16 de 07 de 2013 a les 19:53 +0200, en/na Marc Furtià i Puig va
escriure:
> Ara he conseguit descomposar el video i tornar-lo a crear en entorn de
> comandes ...
> El que em falta ara és posar-hi el so, però suposo que no serà gaire
> complicat.

Es pot extreure el so i tornar-lo a posar més endavant amb mplayer o bé
amb ffmpeg.

mplayer -dumpaudio -dumpfile audio.ac3 arxiu-original.mpeg
ffmpeg -i arxiu-original.mpeg -ab 224000 -ar 48000 audio.ac3

Òbviament primer s'ha de veure que hi ha:
mplayer -identify -frames 0 arxiu-original.mpeg

I per ajuntar-ho, per exemple:
ffmpeg -i arxiu-original-arreglat.mpeg -target pal-dvd -newaudio
audio.ac3 -vb 9000000 -sameq -vcodec copy arxiu_final.mpeg

Potser no és tot exacte, i hi ha alguna altra possibilitat, però val la
pena provar amb mplayer i ffmpeg.