[gilug] Re: editar videos

Marc Furtià i Puig marc furtia gmail com
2013-07-16 17:53:37 UTC

Ara he conseguit descomposar el video i tornar-lo a crear en entorn de
comandes ...
El que em falta ara és posar-hi el so, però suposo que no serà gaire
complicat.
Però provaré l'openshot, ja que he de canviar el logo de l'empresa ...
ja que aquest ha canviat ...
Gràcies!!!

El dt 16 de 07 de 2013 a les 19:30 +0200, en/na Narcis Garcia va
escriure: