[gilug] Re: Problemas per montar dvd

2013-01-09 09:42:11 UTC

Crec que estalviaràs més recursos amb l'escriptori LXDE.

Pots esbrinar quin dispositiu és (per exemple /dev/sr1 ) i aleshores
muntar-lo manualment:
mkdir /tmp/dvd
sudo mount /dev/sr1 /tmp/dvd

i obrir la ruta /tmp/dvd amb l'explorador de carpetes que vulguis.

Al 08/01/13 20:06, En/na Joseluis ha escrit: