[gilug] Problemas per montar dvd

Joseluis montgri montgri net
2013-01-08 19:06:23 UTC

Hola companys,

Porto 1 setmana mirant a sant Google però no he sigut capaç de trobar la
solució.

Soc un maniatic de l'estalbi de recursos, ja que treballo amb gràfics i
tota quantitat de memoria RAM disponible sempre és poca, Així que he
instal·lat a un ordinador nou l'escriptori xfce però tinc un problema i
és que no em monta els dvd's. Diu que els monta però obre el thunar vuit
i cercant pel disc dur no el trobo en lloc (ni media, ni run, ni
enlloc). El més gracios de tot es que si obro el k3b el reconeix i és
capaḉ de fer una copia, però si busco la etiqueta que em diu el k3b, el
cercador diu que no l'ha trobat.

A algú se l'acudeix alguna idea?

Gràcies

joseluis