[gilug] Re: Sistemes operatius lliures poc usats

2013-02-20 19:32:27 UTC

Jo he provat en diverses ocasions Live-CD de Debian GNU/Hurd, que és la
mateixa Debian però en comptes d'utilitzar el nucli Linux utilitza el
nucli Hurd.

No hi he arribat a fer servir aplicacions d'escriptori, perquè em sembla
que no hi eren al Live-CD, i tampoc no he remenat gaire fent una
instal·lació completa.
Les vegades que m'hi he posat els he llegit que encara no el consideren
complet per ser productiu per la gent, però m'agradaria saber fins a
quin punt és així.

Al 20/02/13 20:13, En/na Xavier Barnada Rius ha escrit: