[gilug] Re: Copies completes amb Android

Xavier Barnada Riu xbarnada gmail com
2012-10-23 21:10:43 UTC

Podries mirar si pot trobar el .apk i hauries d'activar les "fonts
desconegudes" del menú d'aplicacions i després instal·lar-lo
Una altres solució es buscar-lo a algun altre "market" com ara el
fdroid(desconec si hi ha algun room manager)

Jo el Rom manager que he fet servir es el Clockwork Rom Manager(diria
que no es lliure) i disposa d'una versio de pagament.Pots baixar el apk
d'aqui http://www.clockworkmod.com/rommanager

Salutacions

El dt 23 de 10 de 2012 a les 22:06 +0200, en/na Narcis Garcia - GiLUG va
escriure: