[gilug] Re: Jocs comercials per GNU

Xavier Barnada Riu xbarnada gmail com
2012-10-19 17:09:16 UTC

Interessant
Jo amb el que m'he fixat es que comença a haver-hi gent que s'ha dedicat
a fer versions lliures dels motors dels jocs com ara corsix( Theme
Hospital) o GemRb (saga Baldur's Gate/Icewind deal) i si disposem de
l'original amb les dades dels escenaris podrem jugar amb GNU/Linux

Corsix:
http://code.google.com/p/corsix-th/

GemRb:
http://www.gemrb.org/wiki/doku.php?id=start

El dj 18 de 10 de 2012 a les 20:55 +0200, en/na Narcis Garcia - GiLUG va
escriure: