[gilug] Re: Bloquejar elements web d'altres dominis

Quim Rovira quim rovira cat
2012-06-17 15:35:52 UTC

Anava a esmentar el ghostery quan l'he vist als darrers correus...

Jo fa temps que faig servir tant el ghostery com l'adblock plus. El primer
és molt millor que el segon per un simple motiu: detecta millor tota
aquesta colla de trackers/etc externs, i et permet desactivar-los un a un.
Si no recordo malament l'ad-block preten ser més senzill i ho desactiva tot
de cop, cosa que moltes vegades trenca webs legítimes (i a la feina ja ens
porta algun mal de cap..).

De tota manera, si de veritat patiu per la vostra privacitat, senzillament
no teniu on amagar-vos.. ni les noves normes sobre cookies que s'estan
plantejant a europa ni res de res. Hi ha moltes maneres de seguir i
perseguir els usuaris. És així de trist!

No se ni si em refiaria de navegar des d'una màquina virtual, tunelejada
*sola* a través d'algun servei com ipredator (per descomptat no tor), sense
fer servir cap compte relacionat amb mi enlloc (tant bon punt entres per
exemple al gmail, cagada). I per descomptat reinicialitzant l'estat de la
màquina virtual cada vegada.

Tot plegat depen de què t'amaguis.. en el meu cas, el que no m'agraden són
els seguiments comercials, ja que per sort no m'he d'amagar de res, però si
ho hagués de fer, segurament no tindria ni telèfon.. vaja, sobretot no
tindria telèfon.