[gilug] Re: Bloquejar elements web d'altres dominis

Xavier Barnada Rius xbarnada gmail com
2012-06-15 09:21:14 UTC

Has provat amb algun complement tipus Ad Block Plus o FlashBlock? Crec
que permeten limitar quins javascripts es carregen o
s'executen.Segurament fins i tot les pagines es carregin mes ràpid.

Una altre cosa que pots fer es desactivar les referencies HTTP(alguns
navegadors ho permeten).Aquestes referencies indiquen a una web si hi
hem arribat des de un enllaç i si es així des de quin
http://en.wikipedia.org/wiki/HTTP_referer

Tot i això el gran problema es que per mes que els navegadors tinguin
això instal·lat els servidors web sempre podran seguir alguns dels
rastres que es deixen.