[gilug] Re: windows exchange debian linux

David Casals hakd0c telefonica net
2012-06-06 06:31:26 UTC

Hola a tots.

Se que no respondré exactament a la pregunta però igualment espero ajudar.

Els fitxers *.bkf no son fitxers de l'exchange i per tant no els pots
recuperar ni amb l'exchange ni amb l'evolution ni amb cap programa de
correu. Els fitxers bkf son fitxers copies de seguretat fetes amb el
programa ntbackup que diria porten totes les versions de windows.

Els fitxers de l'exchange son amb extensió edb i jo diria que tampoc els
pots recuperar amb cap programa que no sigui exchange.

Bé després de totes les males noticies ara be la bona.

Aquest problema també me l'he trobat unes quantes vegades i hi ha una
comanda per fer espai a aquests tipus de fitxers
Primer t'has de posar al directori on es trobi l'executable eseutil i
executar la comanda següent canviant els path i els noms dels fitxers
pels teus.
eseutil /d "c:\archivos de programa\Exchsrvr\Mdbdata\priv1.edb"
/tR:\tmp\tempdfg.edb

Al lloc on posis els temporals ha de tindre el doble d'espai lliure que
el fitxer edb original. Jo sempre ho faig amb discs externs buits.

En Windows 2000 aquesta comanda l'he d'acabar executant 3 o 4 vegades
per què es queda catatònic. El procés pot durar unes quantes hores,
paciència.

Ja sé que no he respost exactament la pregunta però espero que amb això
puguis funcionar i esperarem si algú té alguna altre proposta amb
Programari lliure.

Al 04/06/12 11:53, En/na MarcFP ha escrit: