[gilug] windows exchange debian linux

MarcFP marc furtia gmail com
2012-06-04 09:53:10 UTC

Bones llista, em trobo amb un problema.
Em trobo que he de restaurar un fitxer backup.bkf, per eliminar correus
antics, en un exchange de microsoft ...
(ja ho se, no és programari lliure, ans al contrari)
S'ha de fer per què el disc està ple, i no hi ha diners (ni coneixament per
part meva) per comprar un servidor nou o ampliar el disc dur, ja que està
ple.
El fixer de l'exchange ocupa 20gb, el que se'm ha acudit, és provar de
restaurar aquest fitxer bkf de l'exchange a l'evolution o algun programa
similar, però no sé si és possible.
He estat buscant per la xarxa ... però no trobo cap solució...
Algú sap si és possible restaurar un fitxer d'aquest tipus amb programari
lliure ?
(la meva idea és anar-los migrant paulatinament cap a codi lliure, però
això és un camí llarg, lent i que s'ha de fer ben fet)
Gràcies per tot.