[gilug] Re: Android i la llibertat

2012-01-28 13:21:23 UTC

Esmento més paquets importants que es poden portar amb un sistema
lliure, i que ja es van portar a Maemo: sshfs, aptitude, Bash, Gtk, Qt,
i CUPS!
Amb quin terminal et pots configurar la impressora de casa i imprimir
des de la mateixa aplicació on tens el document obert?

i tot això sense crackejar/desengabiar el firmware o sistema que porta!

Al 28/01/12 14:14, En/na Narcis Garcia - GiLUG ha escrit: