[gilug] Re: Convertir ISO 639 de 1 a 2

Eduard Vidal i Tulsà festuc gmail com
2012-01-27 14:27:20 UTC

Això es fàcil, si fas un arxiu amb el codi de les dos lletres a la
mateixa linea que el de 3
fas un grep, del codi que vols, amb un cut, i alguna cosa més i llestos :D
Comparteix el codi, i allà on llegeixes el idioma del dvd, et faig la
comanda que et retornarà el idioma en tres lletres que tindràs a algun
arxiu

El 27 de gener de 2012 14:37, Narcis Garcia - GiLUG
<> ha escrit: