[gilug] Re: Renovacio del nom gilug.org

Enric Vergés i Prats enric enricverges cat
2012-04-15 19:15:14 UTC

Hola, ja fa algun temps que la meva participació s'ha reduït
practica-ment a seguir la llista.
La veritat es que em manca temps per casi tot.
com algú ha dit el problema no son els 6 o 10 euros, el problema es la
participació.

De moment no crec que fer una associació pugui solucionar el tema de la
participació.

Segurament el que actualment podem fer es anar mantenint la llista i el
nom i poc a poc intentar omplir-ho de contingut.
Si hi ha un grup actiu que va compartint dia a dia el que fan, els
altres lectors de la llista també poden engrescar-se i participar.

Jo recordo les primeres reunions per la creació del grup i la
participació en la www va ser força notable en un principi.

Conclusió:

- Mantenim la llista
- fem aportacions encara que siguin 10 euros.
- Endavant.

Enric

El dg 15 de 04 de 2012 a les 17:55 +0200, en/na Xavier de Palau va
escriure: