[gilug] Re: Renovacio del nom gilug.org

MarcFP marc furtia gmail com
2012-04-15 17:45:57 UTC

Sincerament... i no és per anar contra en Raimon ... ni contra ningú, però
sempre passa el mateix ... només es mou el cul quan hi ha alguna cosa que
apreta (renovació de domini, xerrades de programari lliure, etc)
I això, a mi, PERSONALMENT, no és que m'acabi de fer el pes ... (i jo sóc
igual o més culpable que el que es senti més culpable)

El 15 d’abril de 2012 19:39, Raimon Trujillo <> ha escrit: