[gilug] Re: Renovacio del nom gilug.org

2012-04-15 15:59:45 UTC

Formalitzar el grup (associació) pot ser una eina... però caldria veure
la utilitat concreta per allò que volem aconseguir.

Proposo una enquesta «interna» sobre el GiLUG, de manera que la gent de
la llista anem assumint la visió del grup:

1. Entre promoure el programari lliure i el recolzament mutu entre la
gent que ja utilitza PL, quin enfocament vull pel GiLUG?

2. Com pot ser útil el GiLUG per la gent de comarques gironines?

3. Com pot ser útil el GiLUG per mi?

4. Quina mena d'esforç estic disposada a fer a favor d'això?

Al 15/04/12 17:49, En/na Raimon Trujillo ha escrit: