[gilug] Re: Renovacio del nom gilug.org

MarcFP marc furtia gmail com
2012-04-15 15:56:31 UTC

EEEEE!!! :S
Jo ni sóc creador, ni faig res de la web ... jo el que si que faig és fotre
més llenya al foc ...
Em sembla que hauria de ser més dinàmic tot plegat ...
Quedar un cop cada X temps ... per rutina, per parlar del que sigui, amb
qui hi hagi ... i fa temps que no es fa ... la veritat és que si es torna a
fer una quedada persencial, m'acolloniré  per què hi haurà la tira de cares
que no coneixaré ... i serà l'ull de l'huracà o a prop estaré ...
A part, que si no recordo malament, això no és una llista plana ?
Sense jerarquia ?
Els noms dels càrrecs no són més que simbologia per constituir-nos com a
tal, o no ?
O el president s'endurà 10000€ mensuals ?
p.d:Jo continuo fotent llenya ... a veure què passa :S
El 15 d’abril de 2012 17:49, Raimon Trujillo <> ha escrit: