[gilug] Re: Renovacio del nom gilug.org

Raimon Trujillo raimont gmail com
2012-04-15 15:49:37 UTC

Tots aquests motius que tu dius Marc, serien una de les coses positives
mitjançant la qual podríem fer aquesta associació d'usuaris de programari
lliure, o de Linux o com env olgueu dir. De totes formes vull recalcar que
no vull posar-me per davant dels creadors i "sustentadors" del lloc web que
són els que ho han iniciat. Em limitu a fer propostes i a donar suport a la
de l'associació que ja ha fet un altre usuari.
Una abraçada.

El 15 d’abril de 2012 17:46, MarcFP <> ha escrit: