[gilug] Re: Renovacio del nom gilug.org

Genís Pujol Hamelink genis pujol gmail com
2011-05-24 11:11:53 UTC

Això comença a sonar a comèdia dels germans Marx... :P

Jo tinc varis dominis allotjats a CDMON i sempre m'ha anat tot molt bé
(transferència de dominis, gestió dels DNS, etc.) si l'aconsegueixes treure
de nominare, podries provar amb cdmon...

Si et puc donar un cop de mà amb alguna cosa m'ho dius...

A part del domini, l'allotjament web està sol·lucionat?

Salut,

Genís

El 24 de maig de 2011 12:56, Raimon Trujillo <> ha escrit: