[gilug] Re: Renovacio del nom gilug.org

2011-05-24 11:05:42 UTC

Abans em pensava que "La Caixa" s'emportava la palma amb això de les
comissions per operació, però ara veig que Paypal assoleix noves marques
al podi.

M'han parlat de ukash.com , que possibilita posar efectiu en un compte
dels seus, i pagar com si tinguessis una Mastercard.
Algú en té experiència?

Al 24/05/11 12:56, En/na Raimon Trujillo ha escrit: