[gilug] Re: Voleu col·laborar a l'#acampadagirona?

Marcos marcos tenak net
2011-05-23 14:49:43 UTC

Bona tarda,

On Mon, 23 May 2011, Narcis Garcia - GiLUG wrote:
> Quina necessitat irrenunciable cobreix Facebook per una mobilització
> com aquesta? M'agradaria que algú m'ho expliqui, també tenint en
> compte la meva possible ignorància.

Bàsicament l'abast del missatge. Sóc el primer a qui li agradaria que no es fés
servir cap servei privatiu per res (tenim identi.ca, lorea, diaspora, ...),
però la massa de gent a la què podem arribar és inmensament més gran via
facebook i twitter que no amb diaspora i identi.ca.

Per mi és l'únic motiu per fer servir aquests serveis com a canals de
comunicació.

Salut,
--
Marcos