[gilug] Re: Voleu col·laborar a l'#acampadagirona?

2011-05-23 14:42:12 UTC

Quina necessitat irrenunciable cobreix Facebook per una mobilització com
aquesta? M'agradaria que algú m'ho expliqui, també tenint en compte la
meva possible ignorància.

Una de les qüestions en conflicte aquests dies és que la ciutadania hagi
d'acceptar i assumir una forma de funcionar com la única homologable, la
única inclusiva i la única que ens posa d'acord a tothom perquè la
promociona la TV (igual que el Windows) i li fan odes cada dos per tres
congratulant-se del miracle de la «democràcia»

Després d'un parell d'anys de promoció de Facebook i algun altre
producte a tots els programes de televisió institucional i comercial, és
normal que als ulls de la majoria de gent aquest projecte tant pirata
(Facebook) sigui el mitjà més democràtic d'internet.

Al 23/05/11 16:28, En/na Quim Rovira ha escrit: