[gilug] Re: Renovacio del nom gilug.org

2011-05-16 09:30:06 UTC

De l'Eduard () acaben d'arribar 20,00 €
El registrador diu que està caducat però encara es pot renovar, i
m'estic barallant amb la porqueria de web que tenen (Dotster, Inc.)

L'estat actual del domini és "Pending Deletion"

Si hi ha més aportacions, potser pugui renovar per més d'un any.

Al 16/05/11 11:16, En/na Eduard Vidal i Tulsà ha escrit: