[gilug] Re: Renovacio del nom gilug.org

2011-05-12 08:59:24 UTC

Doncs resulta que el passat 6 de maig va caducar el nom de domini
gilug.org i no s'ha renovat.

Si no es resol això abans que alliberin el registre, *s'ha acabat gilug.org*

Si hom vol que ho tramiti jo, feu aportacions aquí, que jo donaré compte
per la llista:
https://www.paypal.com/cgi-bin/webscr?cmd=_s-xclick&hosted_button_id=J3QF2D7U2S3L4
<https://www.paypal.com/cgi-bin/webscr?cmd=_s-xclick&hosted_button_id=J3QF2D7U2S3L4>

Al 09/05/11 21:00, En/na Narcis Garcia - GiLUG ha escrit: