[gilug] Re: Renovacio del nom gilug.org

2011-05-09 19:00:26 UTC

Jo tinc un compte de Paypal ( paypal ARROVA actiu.net ) i el puc fer
servir per pagar el mateix registrador de dominis que lapipaplena.org .

A mi m'és igual la quantitat que porti cadascú, l'important és que hi
hagi una bona colla que cobreixi el pressupost.

Al 09/05/11 20:49, En/na Xavier Barnada ha escrit: