[gilug] va de programació ....

Marc marcfurti yahoo es
2011-08-01 20:30:50 UTC

Bones gilugians ....
Tinc un problema amb un programet que a estones vaig fent.
El problema és a l'hora de compilar.
El programa està fet amb c, postgresql, i llibreries gràfiques mitjançant
Elementary (http://trac.enlightenment.org/e/wiki/Elementary)
Em dóna aquest error de les llibreries gràfiques :
/usr/bin/ld: note: 'evas_object_propagate_events_set' is defined in DSO
/opt/e17/lib/libevas.so.1 so try adding it to the linker command line
/opt/e17/lib/libevas.so.1: could not read symbols: Invalid operation
collect2: ld returned 1 exit status
make: *** [main] Error 1
Alguna idea de per on mirar ?
La veritat és que he estat mirant per la xarxa, però no he aconseguit trobar
res.
A part, aquest error "/usr/bin/ld: note: 'evas_object_propagate_events_set'
is defined in DSO /opt/e17/lib/libevas.so.1 so try adding it to the linker
command line" no el sé interpretar gaire bé, sembla com si l'evas, una altra
llibreria, no estigues ben lincada amb el sistema, però el que és curiós, és
que l'entorn gràfic (x-window) funciona bé, continua funcionant bé ...
Teniu alguna idea de per on poden anar els trets ?
Gràcies i perdoneu si estic pujant per les lianes plantejant coses "raretes"
d'aquestes.