[gilug.org] aMule que no descarrega

2010-09-16 22:15:37 UTC

Ja he trobat el problema.
Per alguna misteriosa raó, tots els fitxers en descàrrega estaven
pausats. Així doncs, he polsat el botó secundari del ratolí sobre tota
la llista de baixades, i li he donat a l'opció "Continua".

Buff.. portava ja una colla de dies sense TV a casa! Ara tornarem a
tenir tele.

Potser això ve de que la connexió a internet va estar uns dies interrompuda.

Al 16/09/10 21:04, En/na Xavier Barnada Rius ha escrit: