[gilug.org] Numeracio de versions de Linux

2010-10-26 17:37:15 UTC

Hola, estic fent proves de recompilar el nucli Linux, i hi ha quelcom
que em té intrigat:

A Ubuntu veig versions del tipus:
2.6.32-21
2.6.32-22
2.6.32-23

I arreu també veig versions d'aquest estil, que semblen no ser les mateixes:
2.6.32.21
2.6.32.22

En un principi em pensava que era indiferent el guinet "-" o el puntet
".", però l'altre dia, compilant un joc, em van dir que per aquell
programa el número amb el guionet només indicava el número de compilació
i no pas de versió menor.

Arreu de la web no trobo una explicació. Algú m'ho sabria explicar?

Gracies.