[gilug.org] Allotjament i manteniment domini, web i llista GiLUG

Quim Rovira quim rovira cat
2010-10-16 16:08:22 UTC

Perdona, Eduard... he estat forces dies sense seguir el dia a dia de la
llista, i per això he contestat aquest fil... és una mica vell i no se si ja
s'han anat fent coses o no.

Et referies a que te n'ocupes tu però que amb el braç trencat ara mateix no
pots?

En fi, de tota manera perdoneu si aporto confusió a la conversa :)