[gilug.org] Allotjament i manteniment domini, web i llista GiLUG

Quim Rovira quim rovira cat
2010-10-16 14:15:23 UTC

Si al final us ho agafeu amb calma i després de fires encara no s'ha fet la
migració us puc donar un cop de mà.

Per que fa a l'allotjament, precisament tinc un petit servidor amb tot el
servei que necessitariem per a allotjar la llista de correu:
postfix+spamassassin+mailman+dkim. Actualment tansols l'utilitzo per a
tenir-hi el correu de dos o tres dominis i les llistes dels diables.
També oferiria espai al servidor que tinc a ovh, però molt em temo que ja hi
tinc un drupal amb gestió de vídeos i l'espai és una mica limitat :/

Sempre es podria mirar de parlar amb la gent d'avellana digital. Sé que han
allotjat gratuïtament d'altres projectes sense ànim de lucre, i al cap i a
la fi, segur que tenen més capacitat.. l'únic problema és que no en tinc el
contacte, l'hauria de demanar.

Salut!