[gilug.org] Permisos compartits

2010-10-14 22:02:53 UTC

No vull establir-ho per usuari, sinó per recurs. Una de les aplicacions
pràctiques que necessito és formatar una memòria USB en Ext4 i aleshores
poder-la utilitzar en diferents ordinadors sense haver de refer
propietaris i permisos en haver-hi desat nous fitxers.

Si creo un fitxer amb un ordinador, aquest pertanyarà a aquell usuari
d'aquell ordinador, i amb la màscara umask d'allà. I així per cada
ordinador que faci servir.
Necessito establir atributs al mateix sistema de fitxers per no tenir
problemes de portabilitat, és a dir, els avantatges del sistema de
fitxers FAT.

Al 14/10/10 22:17, En/na Xavier Barnada Rius ha escrit: