[gilug.org] enviar email

David Casals hakd0c telefonica net
2010-10-14 13:51:28 UTC

Hola a tots,

Necessito testejar un servidor de correu electrònic i per tant
m'interessaria poder fer un petit procés que envies un e-mail
automàticament cada sert temps.

Això si, necessito que surti pel servidor smtp que jo li especifiqui, en
resum estic buscant un client de pop3/smtp per línia de comandes. He
mirat una mica així per sobre el mutt i el pine però no acabo de trobar
o com especificar un servidor smtp o com enviar un mail sense entrar a
la seva interfície.

Algú que n'hagi provat algun quin creieu que s'adaptaria millor?

Atentament
hakd0c
David Casals