[gilug.org] Marcar els fulls impresos

2010-03-23 21:25:27 UTC

En un ciber em pregunten si amb el "Linus" aquest es pot fer que quan
els usuaris imprimeixin els fulls surtin marcats amb el número
d'ordinador d'origen, per tal de cobrar les fulles que són o no són.

Jo he mirat les opcions de la impressora de xarxa (detectada
automàticament) des d'un ordinador-client, i veig que l'eina
d'administració de la impressora no deixa tocar res, essent aquesta
impressora compartida per l'ordinador-servidor.

Algú sap com establir alguna cosa que s'imprimeixi incondicionalment a
totes les pàgines, i que sigui diferent per cada ordinaador?

Gràcies.