[gilug.org] programes per fer de dj en gnu/linux

Jordi Pujol jordipujolp gmail com
2010-03-20 20:19:09 UTC

A Dissabte, 20 de març de 2010 21:05:01, Marc Furtià Puig va escriure:
> Bones llista, l 'altra dia em van fer una pregunta, que no vaig saber
> respondre, es tracta de si hi ha algun programa, equivalent als que hi
> ha en Micro$oft per fer de dj (entenc que totes les tasques que fa un
> dj, que no sé gaire quines són)
> He buscat per internet i he trobat aquests enllaços:
> http://actualidad-linux.blogspot.com/2010/01/mixxx-172-programa-para-djs.ht
> ml
>  http://www.psicofxp.com/forums/info-y-manuales.153/102144-importante-dj-s-
> software-pleno-gnu.html
> [...]

Rosegarden, alternativa lliure al cubase,
jo no hi entenc pas gaire, pero els que els han provat diuen que treballen
diferent, tenen les seves coses bones i dolentes

Ubuntu té la versió 10 en el repositori, que va ser lliberada el Febrer,
espero que Debian també facin el paquet d'aquesta versió dintre de poc,

Jordi Pujol

Live never ending Tale
GNU/Linux Live forever!
http://livenet.selfip.com