[gilug.org] Missatges fraudulents

2010-06-14 16:34:20 UTC

No és la primera vegada que em passa, que rebo un correu electrònic
bastant normal i el M.Thunderbird m'hi posa un avís "El Thunderbird creu
que aquest missatge podria ser fraudulent."

Les característiques que li veig que el podrien fer semblar *brossa*
serien que els destinataris són ocults, i que apart d'un llarg text en
HTML m'envien diverses adreces-web (URL).

Quins criteris segueix el M.Thunderbird per a qualificar de
"fraudulent"? Té quelcom a veure amb el "spam"?

Gracies.