[gilug.org] Protesto pels formats automatics

2010-06-04 15:29:44 UTC

Res, que volia expressar per algun lloc la meva ràbia perquè de vegades
l'Office és massa intervencionista en la suposada correcció del què escrius:

Ara em trobo que si faig una taula en un document de text (OpenOffice),
si mai en una cel·la se m'acudeix escriure "7e5" o semblant m'ho
converteix a format numètic científic "7,00E+005", quan per mi és un
número de sèrie.
No trobo manera de desactivar aquesta interpretació tant intel·ligent de
  l'aplicació.