[gilug.org] No puc connectar al web de facebook

2010-12-26 11:32:26 UTC

El directori "~" és el mateix que el "$HOME" personal. Així que esborrar
(rm) quelcom dins de ~/ és esborrar-ho al directori personal.
Segons la distribució, el M.Firefox pot estar emmagatzemant les dades
d'usuari a ~/.firefox o ~/.mozilla

Suposo que el primer intent amb ~/.mozilla no et va funcionar perquè no
era allà la configuració, en canvi sí que hi deu ser a  ~/.firefox

Segurament el problema té a veure amb el DNS, si és que ara s'ha resolt
als diferents perfils d'usuari. Hauràs d'acabar de fer proves per
determinar si el problema estava a ~/.firefox o bé a /etc/resolv.conf

De tota manera a mi el servidor 8.8.8.8 no em fa el pes.
Podries provar també amb un que Telefónica comparteix amb els demés
operadors (194.179.1.101)
I si en vols posar 2, com se sol fer per seguretat:
194.179.1.101
194.179.1.100
(si realment el problema era de /etc/resolv.conf i no de ~/.firefox )

Al 26/12/10 11:41, En/na Lourdes Mallorquí i Dani Fossas ha escrit: